Доставка

Важно! 

 

Плащането при наложен платеж е чрез Пощенски паричен превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са Еконт, Рапидо, Български пощи и др.

 

Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.

 

 

С коя куриерска фирма работите?      

                                                                                                                                                               

Работим с куриерска фирма Еконт. Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-3 работни дни. Събота и Неделя се третират като неработни дни. След изпращане на вашата поръчка Вие ще получите имейл за потвърждаване на поръчката и смс, когато поръчката ви е пристигнала в посоченият от вас офис на Еконт.

 

 

Каква е цената на доставката? 

 

Предлагаме безплатна доставка на стойност над 90.00 лв до офис на Еконт! За поръчки на стойност под 90.00 лв, доставката се заплаща от клиента. Цената на доставката до офис на Еконт под 90.00лв, се изчислява с точност при реализиране на поръчката. Също така предлагаме безплатна доставка до адрес за поръчки на стойност над 150.00лв. Цената на доставката до адрес под тази сума е 6.00 лв. 

 

 

Минаха няколко дни, а още не съм получил/получила доставката, защо?

 

При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема незабавно.

 

 

Опаковка

 

Всички пратки, предавани за превоз на Еконт или Рапидо са подходящо и сигурно опаковани. 

В случай на чупливи пратки, куриерът е уведомен допълнително и на пакета е отбелязано това обстоятелство.

 

 

 

Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?

 

За всеки продукт можете да ни изпратите запитване на нашата фейсбук страница https://business.facebook.com/neocell.bg/?business_id=1170772216269610. След като изпратите запитването, ние ще Ви отговорим до 24 часа. 

 

 

Рекламации 

 

Рекламацията трябва да бъде в писмена форма и да бъде получена на е-майл office@neocell.bg в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.

 

За неподадени в указания срок и време рекламации Неосел България ЕООД НЕ носи никаква отговорност.