Доставка

Важно ! 

 

Плащането при наложен платеж е чрез Пощенски паричен превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са Еконт, Рапидо, Български пощи и др.

 

Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.

 

 

С коя куриерска фирма работите?      

                                                                                                                                                               

Куриерските фирми с които работим са Еконт и Рапидо. Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-3 работни дни. Събота и Неделя се третират като неработни дни. След изпращане на вашата поръчка Вие ще получите имейл за потвърждаване на поръчката и наш представител ще се свърже с вас на псочения телефонен номер с цел уточняване на поръчката.

 

 

 

Каква е цената на доставката? 

 

Когато поръчката е на стойност над 90.00 лева, доставката е безплатна за територията на Р. България! Може да изберете до офис на Еконт или до ваш адрес. За поръчки до адрес на клиента доставката се извършва от фирма Рапидо. За поръчки на стойност под 90.00 лева доставката се заплаща от клиента. Цената на доставката е 3.00 лв. за цялата страна!

 

 

 

Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?

 

За всеки продукт можете да ни изратите запитване на нашата фейсбук страница https://business.facebook.com/neocell.bg/?business_id=1170772216269610. След като изпратите запитването, ние ще Ви отговорим до 24 часа. 

 

 

 

Минаха няколко дни, а още не съм получил/получила доставката, защо?

 

При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема незабавно.

 

 

 

Опаковка

 

Всички пратки, предавани за превоз на Еконт или Рапидо са подходящо и сигурно опаковани. 



В случай на чупливи пратки, куриерът е уведомен допълнително и на пакета е отбелязано това обстоятелство.

 

 

Рекламации 

 

Рекламацията трябва да бъде в писмена форма и да бъде получена на е-майл office@biomag24.com в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.

 

За неподадени в указания срок и време рекламации Интер Медикъл ООД НЕ носи никаква отговорност.