Остави отзив
Остави отзив
Доставка

Важно! 

 

Плащането при наложен платеж е чрез Пощенски паричен превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са Еконт, Рапидо, Български пощи и др.

 

Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.

 

 

 

С коя куриерска фирма работите?    

 

                                                                                                                                                               

Работим с куриерска фирма Еконт и Спиди. Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-3 работни дни. Събота и Неделя се третират като неработни дни. След изпращане на вашата поръчка Вие ще получите имейл за потвърждаване на поръчката и смс, когато поръчката ви е пристигнала в посоченият от вас офис на Еконт.

 

 

Каква е цената на доставката? 

 

Цената на доставка до адрес или до офис на Спиди е 5.00лв.

Цената на доставка до офис на Еконт е 5.00лв.

При поръчки на стойност над 160.00лв, доставката е безплатна. 

 

 

Без потвърждение на поръчката:

 

В случай, че сте попълнили всички Ваши данни и данните за доставка и не сте оставили съобщение с което желаете да се свържем с Вас изрично, то Вашата поръчка ще бъде изпратена по най-бързия начин без да има нужда да се свързваме с Вас.

 

 

Потвърждение на поръчката:

 

1. След постъпване на поръчка в нашата система, наш служител ще се свърже с Вас за потвърждение, при нужда от допълнителни пояснения, липсващи данни или друг казус.

 

2. Всяка следваща поръчка ще се изпраща без необходимост от потвърждение за улеснение на Клиента, освен в случаите когато има нужда от уточнение или желание от страна на клиента да се свържем с него преди доставката.

 

 

 

Минаха няколко дни, а още не съм получил/получила доставката, защо?

 

При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема незабавно.

 

 

 

Опаковка

 

Всички пратки, предавани за превоз на Еконт или Рапидо са подходящо и сигурно опаковани. 

В случай на чупливи пратки, куриерът е уведомен допълнително и на пакета е отбелязано това обстоятелство.

 

 

 

Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?

 

За всеки продукт можете да ни изпратите запитване на нашата фейсбук страница https://business.facebook.com/neocell.bg/?business_id=1170772216269610. След като изпратите запитването, ние ще Ви отговорим до 24 часа. 

 

 

Рекламации 

 

Рекламацията трябва да бъде в писмена форма и да бъде получена на е-майл office@neocell.bg в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.

 

За неподадени в указания срок и време рекламации Неосел България ЕООД НЕ носи никаква отговорност.