Важно!
Плащането при наложен платеж е чрез Пощенски Паричен Превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са Еконт, Спиди, Български пощи и др.
Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.
С коя куриерска фирма работите?
Работим с куриерска фирма Еконт и Спиди. Доставката се осъществява чрез куриер в рамките на 1-3 работни дни. Събота и Неделя се третират като неработни дни. След изпращане на вашата поръчка Вие ще получите имейл за потвърждаване на поръчката и смс, когато поръчката ви е пристигнала в посоченият от вас офис на Еконт или Спиди. За гр. София доставката се извършва от наш куриер.
Каква е цената на доставката?
Цената на доставка до адрес или до офис на Спиди е 5.00лв.
Цената на доставка до офис на Еконт е 5.00лв.
При поръчки на стойност над 150.00лв, доставката е безплатна.
Без потвърждение на поръчката:
В случай, че сте попълнили всички Ваши данни и данните за доставка и не сте оставили съобщение с което желаете да се свържем с Вас изрично, то Вашата поръчка ще бъде изпратена по най-бързия начин без да има нужда да се свързваме с Вас.
Потвърждение на поръчката:
1. След постъпване на поръчка в нашата система, наш служител ще се свърже с Вас за потвърждение, при нужда от допълнителни пояснения, липсващи данни или друг казус.
2. Всяка следваща поръчка ще се изпраща без необходимост от потвърждение за улеснение на Клиента, освен в случаите когато има нужда от уточнение или желание от страна на клиента да се свържем с него преди доставката.
Минаха няколко дни, а още не съм получил/получила доставката, защо?
При подобни проблеми, незабавно се свържете с нас! Ние ще предприемем необходимите мерки за да решим проблема незабавно.
Опаковка
Всички пратки, предавани за превоз на Еконт или Рапидо са подходящо и сигурно опаковани.
В случай на чупливи пратки, куриерът е уведомен допълнително и на пакета е отбелязано това обстоятелство.
Мога ли да поискам специфична информация за даден продукт?
За всеки продукт можете да ни изпратите запитване на нашата фейсбук страница https://business.facebook.com/neocell.bg/?business_id=1170772216269610. След като изпратите запитването, ние ще Ви отговорим до 24 часа.
Рекламации
Рекламацията трябва да бъде в писмена форма и да бъде получена на е-майл office@neocell.bg в рамките на 15 дни от датата на приемане на пратката.
За неподадени в указания срок и време рекламации Неосел България ЕООД НЕ носи никаква отговорност.