Сутрешно меню за красива кожа  

30 април 2018
Сутрешно меню за красива кожа   

 

 

Денят започва с утрото. А с него и грижата за здравето и красотата ни. Тогава подготвяме тялото си за новите предизвикателства, които ни очакват, затова трябва да сме сигурни, че тогава му даваме най-доброто. И не бързайте да мислите веднага за козметичните процедури, като маските, тоника за лице или кремовете.

 

 

Това също е важно, но започнете първо с по-простото, но и най-важното в ранните часове – закуската. Говорили сме, че ако искаме да постигнем истинска дълготрайна красота, трябва да започнем процеса отвътре навън, а с храната получаваме възможност да направим точно това.

 

 

Има някои храни, които се справят по-добре от други в това, и ние сме тук, за да ги изредим за теб. Ще ти покажем няколко рецепти, подходящи за закуска, с всякакви полезни съставки и ще ти обясним как точно ще ти помогнат те. Предупреждаваме те… има висок шанс да огладнееш, докато четеш това!

 

 

 

 

Здравословни палачинки с банан и боровинки

 

 

2 узрели банана

2-3 яйца

1 пакетче ванилия

Щипка ленено семе

Половин чаша (или 70гр) фини овесени ядки

Боровинки, по желание

 

 

Как се приготвят? 

 

Намачкай или пасирай бананите, за да станат на каша, разбъркай ги с яйцата и ванилията до получаване на хомогенна смес. Добави овесените ядки към всичко това. Внимателно сложи боровинките, за да не се разкашкат прекалено много и изсипи под формата на палачинки сместа в тигана. Някои хора избират да сложат боровинките, когато палачинката вече е на котлона, преди да я обърнат да се опече от другата страна. Готви до готовност и сервирай с допълнителна доза от плодовете за украса.

 

 

Защо е полезно?

 

Антиоксидантите в боровинките са едни от най-силните борци срещу стареенето, затова ги включвай към менюто си, колкото можеш по-често. Сега сме ги сложили в палачинки, за да вземем и от полезните протеини и минерали на яйцето. Прибавяме овесени ядки, които ще регулират нивата на холестерол в тялото ти и ще те заредят с фибри. Бананът пък е пълен с витамини като А, В и Е, които предотвратяват бръчки. За това помага и лененото семе, като едновременно с това намаля зачервяването на кожата и я прави по-мека. Ако искаш да увеличиш полезните съставки в тази рецепта, може да добавиш колаген на прах, който ще ти донесе допълнителна доза протеин и ще се погрижи за кожата ти – нейната хидратация, еластичност и красота.

 

 

 

Кисело мляко с ягоди

 

Трябват ти само пресни ягоди – заради витамините им, които са  от голяма полза за тялото ти, и страхотният им вкус – и качествено нискокалорично кисело мляко, богато на витамин А и протеини. Това може да послужи като допълнение с палачинките, но и като цялостна закуска за тези от вас, които обичат да хапват нещо по-леко рано сутрин. Ако ще се довериш само на това да бъде цялото ти ядене през тази част на деня, те съветваме да добавиш суроватъчен протеин изолат за повече енергия. Така ще си сигурна, че макар и малко, това хранене ще ти донесе всичко нужно – за тялото ти и за кожата ти.

Опитай нашия Колаген Спорт 4in1 Pure Whey с белгийски шоколад или ванилия, за да направиш киселото мляко още по-вкусно.

 

      

                                               

Пълнозърнест тост със сьомга и спанак

 

Сьомгата е любим на всички източник на полезни мазнини и омега 3, както и на витамин D. Според изследвания тази риба има свойствата да лекува от депресия и да повишава тонуса на човека, така че как по-перфектно да започнеш сутринта си? Освен това тя ще се погрижи за хидратацията на тялото ти отвътре навън. Сложи едно пушено филе върху пълнозърнеста филийка и го довърши с малко спанак за повече вкус и за още полезни вещества. Той е богат на много витамини, магнезий, фибри и антиоксиданти.

 

 

Плодово смути

 

Разбира се, не можем да пропуснем и най-често срещаната здравословна закуска – смутито. Там възможностите за експерименти са огромни -  общо взето единственото, което може да е общо във всяка една рецепта е блендерът или пасаторът. Можеш да съставиш напитката си от вече споменатите полезни съставки като спанак, боровинки, ягоди и ленено семе, но за да те запознаем с още храни, които са добри за теб, ще ти препоръчаме да опиташ с нещо по-екзотично като папаята или мангото. И двата плода са богати на витамини и антиоксиданти. Ще заменим лененото семе с чия – подобни са по полезни вещества и хранителна стойност, макар че някои експерти смятат, че дори чията е по-добрата алтернатива. Към това може да прибавим например лимон, който ще придаде по-остър и кисел вкус, но и ще ти помогне в детоксинацията на тялото.

 

Тук също може да добавиш прахообразна хранителна добавка – било то колаген, протеин или др.

 

Супер Колаген съдържа биоактивен колаген, който пъддържа еластичостта на кожата, намалява фините бръчки и заздравява косата и ноктите.

Закуската е най-важното ядене през деня, така че трябва да се постараем още повече за него. С тези полезни храни ще си сигурна, че си готова да покоряваш света!

Хиалуроновата киселина е бистра, гелообразна субстанция, естествено произведена от нашето тяло. Тя е важен свързващ водата структурен компонент на двата горни защитни слоя на нашата кожа, епидермиса и дермата. Една от най-важните ѝ функции е това, че осигурява както биохимична, така и структурна подкрепа за околните клетки и увеличава съдържанието на вода в нашата кожа.

прочети още

Колагенът на прах е достъпен под формата на хранителна добавка, направена от много малки парчета протеин, извлечени от животински източници. Колагенът на прах се препоръчва като средство за поддържане здравето на кожата, костите и ставите, чревната лигавица и има множество начини на приложение – разтворен във вода, чай, кафе и дори смути.

прочети още

Колагенът е структурен протеин, който е ключов компонент на хрущялите, костите и други тъкани както при животни, така и при хора. Малко известен факт е, че има поне 16 вида колаген познати до момента, включително тип 1 и тип 2 са най-известните.

прочети още